maanantai 31. tammikuuta 2011

08

Läski..Läski..Läskiläskiläski! Haistakaa paska kaikki! Vittu mä en tartte teistä ketään! Vittu mä vihaanvihaanvihaan itteeni! Vittu!

Vittu että oikeesti.. Vittu en mene vantaalle, en vittu varmaan mene häpeen itteeni.. Ei mulla olis siel muutenkaa mitään.. Jos menen niin en vittu astu jalallanikaa ulos siis hyi saatana että mun pitää olla tällanen?! Karkkiikarkkiiruokaaruokaa vittu en syö! En vittu syö vaikka pakotettas! Siis hyi että! Mä oon ruma ja läski ja mulla on paska luonne, miks mun pitää silti vittu olla täällä!?!

En pidä yhteyttä kehenkään.. En varmasti.. Ei ne ees ite taho pitää yhteyttä tällaiseen.. Ei varmasti.. Mä painan paljon.. Mä painan TOSI paljon.. Mun kaverit lukee tätä blogia niin en mainihe sitä sen takia.. Mua saa haukkua läskiks, koska mä tiedän olevani läski.. Mua saa haukkua rumaks.. Koska mä tiedän, että mä olen ruma.. Vaikka mä toivon, ettei mulle sanottas paskoja asioita, se on vaan totuus ja totuus on vaan pakko hyväksyä..Mutta itteeni, mä en vaan voi hyväksyä..

Tässä siis liitteenä pari kuvaa musta.. Ampukaa aivonne pellolle mieluummin , ku että saisitte elinikäset traumat...

-ninnaEATworld- [Yh, I could eat it..]

Läskiläskiläskiläskikuolkaakuolkaa..saakaa traumat

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti