tiistai 25. tammikuuta 2011

04

Mä oksensin tänään.... Pitkästä aikaa; väkisin.. Mun oli pakko... Mua ällötti... Mua ällötti mä ja kun mä söin tänään taas niin paljon ja kaikkee rasvasta... 
Aamulla vajaa lautasellinen puuroo voisilmällä..
Koulussa pari pientä palaa lohta, pari makaroonia ja se juusto siin pääl mikä mulle tuli, näkkäri keijulla ja lasi vettä.. 
Kotona mä söin nuudelia.. Sit myöhemmin palan seitiä, vähän riisiä ja lasin maitoo, pari siivua juustoo ja muutama suolakurkkuviipale ja pari hörppyä energiajuomaa että pysyn hereillä.. 
Mä olen läski.. Mä olen kamala syöppö.. Hyi vittu oikeesti.. Miten mä pystyn.. Miten mä pystyn tekee itelleni näin? Miks en mä voi vaan olla normaali.. Tossaki oli oikeesti varmaa vitusti kaloreita.. Mä tosiaa kuolen vielä tähän.. Syön itteni hengiltä............

Heräsin tänään siinä klo 04:00 maissa.. Luin taas yhteiskuntaopin alueen läpi.. Nukuin sellaset vajaat 4 h koko yönä kun koira riehu ja mä päätin nukkua alhaal patjalla.. Klo 23:00 jälkeen piti käyttää se viel paskalla.. Sit se rauhottu.. Ja luin sitten loppuun sen vitun alueen...

Atm tappelen ton vitun lehtileikekansion kanssa.. Vituttaa vaihteeks kaikki nii kybäl ettei kiinnostas tehä tota senkää vertaa mitä jaksais..

Oon tässä miettiny, et miltä tuntuis jos olis oikee ystävä? Sellanen joka aina tulis halaa ku itkettää ja välittäis.. Niinku Anu teki ainaki joskus.. Sillon; se tuntu sille ku susta tosiaa välitettäs.. Kirjaimellisesti hyvälle..
Ihana ystävä ois sellanen joka ei tuomitsis mua ja jaksais tukee ja kuunnella.. Sillä niin mä teen kaikille joita pidän läheisinä..
Joillain on tosipaljon kavereita ja ystäviä, mulla ei ole.. Eikö ne riitä mulle? Oonko mä niittenmielestä niin kamala? Jos niin.. Mutta, mä toivon vielä joskus löytäväni jonkun..

[sori,siitå tuli tynkä..en kerkee setvii ny lisää..ehkä toinen päivitys illemmalla..tai si jatkan tähän]

-ninnaEATworld-


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti