sunnuntai 23. tammikuuta 2011

01

Pistin sitten omista jutuistani blogin pystyyn.. Toisinsanoen oli tylsää eikä mua väsyttäny.. o.o 


Eilisestä siis tässä..

Ihan normi päivä on ollu.. 

Heräsin vaille 10.. Heti Lappariin ja takas.. Dogsitterkoulutukseen en jaksanu mennä, laitoin vaan tekstarilla että joo ei oo kyytiä ^^' asd. Sitten tuliki nukuttua n. 3 h päikkärit ja heräsin, katoin Putouksen [ munamies♥ ] ja eiku vaa datisssss..

Oon juonu vajaa puol pulloo jtn Spring Colaa, ja joo vittu oon ollu ihan sekasin..><' Ainaki olin.. Popittelin The Hazzards- Gay Boyfriend:ii ja oli kyl nii mahtavat jutut.. Sitten Anu alko jeesustelee mesessä jotain o.O Noh, ei kait siinä mitään ;p

Tänää on tullu läskisteltyä taas; näinhän ne kilot karisee juu -.-' Mäkkiruokaa, valmisruokaa, limsaa, keksiä,  joulutorttujaki oli mummolassa;käytiin siel samalla ku käytii Lapparissa :DD Höm höm..Mitähän mä tähän vielä keksisin..mjöö-ö.. Juon teetä! [ tämäpä tärkeä uutinen ] jajajajaja ens vko on täynnä kokeita.. mahtava 1 pv normi pv..-.- Menee siis jotenki näin:

Maanantai: Ihan perus; bilsa, äikkä, yhteiskuntaoppi ja 2 x maaseutuelinkeinoo.

Tiistai: 2x yhteiskuntaoppia ja toisella tunnilla niistä koe, bilsa, ruotsi ja matikka.

Keskiviikko: 2x yhteiskuntaoppia [ lehtileikekansion palautus ja arvatkaapa oonko ees alottanu ] , matikka, 2x ruotsia [ ruotsin sanakoe kpl 18 part 1 ] ja 2 x kuvista.

Torstai; 2x bilsaa, 2x liikkaa, matikka ja ruotsi [ ruotsin sanakoe kpl 18 part 2 ]

Perjantai: ruotsia, opo, äikkä, matikka [ koe ] ja bilsa.. MUTTA olikohan kaksi ekaa tuntia lukiolla... jtn opojuttuja..



nukkuu pää vasten penkinjalkaa
[ kännykän laatu ]

Ja arvatkaa vaan oonko lukenu mihinkään noista.. [ kuluhan tää päivitys osittain noinki ]


Muttamuttamutta.. Nii joo Vantaalle oon menossa vko 8.. Ihanaa.. Koko viikko siellä.. -.-

Nyt en keksi enää muuta
Hejssan c: ~ ♥

-ninnaEATworld-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti