keskiviikko 26. tammikuuta 2011

05

Kuuletko ne? Näetkö ne? Ne on keijuja..Laihoja, kauniita keijuja..Ne tuli hakeen mut pois täältä, pois tästä maailmasta.. Pääsen pois, saan olla lapsi taas.......


Mä olin tänpäivän kotona.. Rustasin sitä vitun lehtileikekansioo tyyliin yhteen ja sit nukuin tunnin pari ja jatkoin... Sisko toimitti sen sit Jonnalle  joka oli ihana ja toimitti sen sit opelle.. Sit nukuinki melkein koko pvn.. Kävin myös ostaa Suomelaisesta Kirjakaupasta Derwent Drawing Collectionin... Siin on siis 8 pölypastellia, 13 laadukasta puuvärikynää,outo kumi, terotin ja 4B lyijäri.... En oo viel uskaltanu kokeilla, mutta kun uskallan niin laitan jtn paskoja tänne töllisteltäviks.. 
Sit on ollu vaan datis ja koiran kaa ulkona ramppaamista..


Niitä on paljon ja ne parveilee mun ympärillä.. Jokainen niiden kosketus sattuu, ne on ku veitsiä jotka porautuu lihaan.. Silti ne hymyilee, hymyilee kuin kaikki olis hyvin.. Mä koitan hymyillä takas, mutta mä en pysty, kipu lävistää mut pala palalta..Ja se kasvaa jokaikisellä pistolla...


Ruoka on pysyny sisällä tänään ihan hyvin.. Useeseen kertaan oon tahtonu oksentaa, mutta en oo jaksanu.. Oon ollu laiska.. Huomenna mä en saa syödä mitään. En mitään! Juon vaan vettä.. Se kiihyttää aineenvaihduntaa...


Mun päässä alkaa pimetä.. Niitä tulee vaan lisää ja lisää, entistä kauniimpia. Niistä kukaan ei oo ruma.. Ei yhtään ruma.. Ne on täydellisiä.. Mustaki tulee jokupäivä sellainen.. Sit, mä voin lentää niiden kanssa, etsimässä uutta uhria tuhottavaks...


Tiiättekste sen fiiliksen, kun sulla on vaan se oma kupla siin ympärillä, ja ku joku koittaa tulla sinne sisälle, sä rakennat sitä kuplan kalvoo paksummaks? Ja jos se hiljalleen läpäsee sitä kalvoo, alkaa kaikki kui mua vituttaa ja mulla on kaikki paskasti ja mulla ei oo menetettävää..minäminäminä! 
Esim tänään, mä satutin yht tyyppiä tosissaan.. Olin vaan kokoajan ihan angstissa ja minä sitä minä tätä... Vittu mun kanssa! Mä välitän siitä tyypistä.. Välitän... Mut nyt on alkanu tuntuu mun käytöksen takia, ettei se välitä musta enää tippaakaan... Ihmeen huomionhakunen paska oon.. Antakaa anteeks mulle... 
    Sä tiedät, et mä tarkotan sua... Pliis älä hylkää mua niinku muut tekee ja on tehny.. Mä rakastan sua vaikken osaa ilmasta sitä hyvin... Mä en osaa selittää sitä , kui tärkee sä oot mulle, enkä mä osaa sanoilla kuvalla tätä hommaa ollenkaan.. Anteeks....


Mä menetän tajuntani.. Mä en kestäny sitä kipua enää, mä katoan.. Katoan niiden mukana.. Ja pian, mun kehon paikalla on enää lammikko verta........


[sori lyhkäsyys..]



-ninnaEATworld-



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti