torstai 27. tammikuuta 2011

06



Mun kännykkä on vieläki kiinni.. Mä en uskalla avata sitä.. Toisaalta mä tahon tietää, onko ihmiset kauvannu mua, mutta toisaalta en... Enkä mä uskokkaan, että siihen on mitään viestiä tullukkaan.. Saati soittoo... Joskus mä tahtosin, että ihmiset luulis mun kuolleen kokonaan.. Vaikka, ei ne sitä eroo huomais..

Olin tänki päivän siis kotona, ei suksia.. vittu huoh.. Käytiin koiranki kanssa n. tunnin lenkki.. Jee olin reipas -.-' Se pelkäs vaan nii sikana autoja ku piti kävel samal tiel missä autot kulkee ku siin ei oo jalkokäytävää ni se oli aina ku auto tuli nii hätäsenä ojassa/juoksemas mun edel. Pitäs kai äidin kaa uimassa tänään... Mutta... En taho et se näkee mun kädet, vaikkei ne punaiset enää ookkaa.. Mutta kuitenkin...

Luin kaverin blogia aamul ku se alotti sen vasta... Ja kun se oli sortunu viiltää, mulle tuli tosi syyllinen olo.. Miks? Miks vitussa se oli taas viiltäny.. Siis, ihan totta... Mä vittu vielä kostan tän sille.. Viillän vaikka sen nimen mun kurkkuun tai jotain... Se tuntu nii vitun pahalle.. Vittu mä en halua Helsinkii.. En taho... Mä pysyttelen siel vaan sisällä ja hajoon sirpaleiks..

[tämä nyt jäi tosiaan lyhyeksi, korvataan osa tekstistä sitten kappaleella]

-ninnaEATworld-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti