maanantai 24. tammikuuta 2011

03

AAAARRRGH!! Voi vittu! Kaikki mahollinen paska vituttaa kyl niiiiiiiiin kybäl! Koulujutut, oon läski, ihmissuhteet kaikki mahollinen!!Miksei mikään voi olla mieliks...

KIIRE




KIIRE




KIIRE




KIIRE




KIIRE




!!!!!!!!!


Silmät ristissä ton vitun yhteiskuntaopin kanssa; globaalisaatiopaska sinne ja suhdannevaihtelut tänne! Siis ei vittu oikeesti mitä skeidaa!?!

Antakaa mun vittu huutaa mun keuhkot pellolle! Huutaa kui vitun paljon mä vihaan itteeni... Kui paljo mua hävettää mun kaverien puolesta, jotka on mun kanssa.. Jotka joutuu vittu kestää tällasta sotanorsua väh. sen koulupäivän pituuden; sit --- mä eristäydyn kotiin..Käyn ulkona vaan kusettaa/paskattaa koiran ja pari lenkkiä.. Kirjaimellisesti mä häpeen itteeni.. Häpeen olla minä.. Olla muihin verrattuna jäävuori.. Ja kaupanpäälle; aina kun tulee jonkun kaa riitaa, se on se mun koko, mistä vittuillaan..



On yks tyyppi..Josta mä välitän tosissaan.. Vaikka en oo viel tavannu sitä, mä rakastan sitä.. Rakastanrakastanrakastan.. Vittu että mä oikeesti.. Mä oikeesti rakastan sitä.. ;;___________;;
On vaan yks mutta... Se ei ymmärrä kui läski mä olen.. Se ei ymmärrä sitä.. Se ei ymmärrä etten kuseta sitä.. Ja kui paljon mä oikeesti vihaan itteeni.. Kui paljo mä satutan itteeni, ja muita, olemalla tässä maailmassa.. Luulen et se vaan väittää mun mieliks pitävänsä musta.. Vaikka, se vaan feikkaa.. Me kaikki ollaan vaan jotain vitun feikkejä.. Feikkejä jotka vaan satuttaa toisiaan tunteillaan..
       


Mä en kehtaa ees mainita, kui paljon mä painan.. Mä painan oikeesti vitusti, en oo normi vaan oikeesti läski.. En oo ees vähän pyöree vaan oikeesti LÄSKI. L-Ä-S-K-I!


Ja..olo on vähän yksinäinen toisinaan..


Sano se.. Huuda se..Ja lopuks kuiskaa se sun viimesellä hengenvedolla..Sit..Anna kaiken vaan pimetä.
Ei se satu, kirpasee vaan hetken.. Ja lopuksi, sun ei enää tartte huolehtia mistään............

-ninnaEATworld-

ps. Sori sekanen järjestys..Ajattelu on liian raskasta mulle,,,,,

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti