lauantai 29. tammikuuta 2011

07

Rakastanrakastanrakastanrakastan ♥♥♥♥♥ Mä alan hiljalleen uskoo sua, en vaan voi olla varma välitätkö sä musta oikeesti. Mutta, viäl se nähään joku pv ^_____^

Mutta joo anteeksi eilen en kerta kaikkiaan jaksanut päivittää.. Aamulla heti lukiolle ja oli vittu nii ahistavaa ku kaikki, abit varsinki.. Kuuluin ryhmään 3, jossa oli siis minä, Siiri , Mailis , Tiina , Anniina ja kauhukaksikko Ira ja Rosanna [LAAAAAARRRRSSSSS!] -.- Vittu että hävetti.. Onneks en nuiden kanssa enää pyöri, hyi että.. Tuutoritki katto vähän ku ne jauho kaikkee ala-aste tyyppistä paskaa.. Eikait siinä, jauhakoot minustaki paskaa sen minkä kerkiivät, Rosannaa vihaa koko koulu ja Iraaki hiljalleen.. Kiva ku tietävät asioita minusta mitä minä en ^^. Sitten kävin siinä klo 10 jälkeen ostamassa omenan ja pillimehun ku tullu mitää syötyä sinäaamuna... Ja ja ja pillimehun join sitten ku oli ruokailun aika.. Kotona vähän nuudelia ja pari murusta makaroonilaatikkoo.. SITTEN ku nukuin päikkärit ni isä oli käyny kaupalla ja viereiselle penkille laittanu suklaapatukan ja minä olin ilmeisesti sen unissaan syöny.. Muistan vaa mussuttaneeni jtn..Muuta muistikuvaa ei oo o.o Sitte raahauduin lenkille...

Illalla jossain klo 21:40 laitoin vahingossa hälärin Nikolle, vaikka piti laittaa äidille..>.>' Olen taitava.. Sehä sit soitti takas ja oli Walkerssil viäl ja hirmu meteli taustalla Dx Sit olin paniikissa ku se anto kaverilleen sen puhelimen o_______o Hengissä siitä silti selvittiin..^__^
Myöhemmin sitten koira alko vittuilee ja mutsi raahas jumalattoman pizzan meille josta ahdoin väkisin alas pari slicee.. Sit simahin sohvalle ja yhen aikaan kiipesin yläkertaan...

Tänäaamuna ku nousin ni oho uppista vaan oli Hime kiivenny portaita ylös ja sehä piti kantaa alas -.-' Kaikenlisäks se raiskas Joosepin [kirpparilta ostettu, isopäinen pehmo Husky jonka hännän laitoin hakaneuloilla kippuralle, sit siitä tuli akita ku se oli semmone vaaleensini-valkee] ;______; Kiipes sit vähän myöhemminki, menin sen taakse istuu ja painostin sen ite meneen alas.. Hyvin suju.. Ny siin on hirmu valli kaikkee mahollista sälää..

Heippa c:

-ninnaEATworld-

siinä se raiskaa Jooseppia ;_;

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti