sunnuntai 29. toukokuuta 2011

26

Ääää oon ollu laiska ja paljon on tapahtunukki :C Aloitetaan siis viimeviikon torstaista:

Niko tuli meille torstaina siinä klo 22 maissa ja Hime nosti hirveen älämölön siitä. Jossainvaiheessa mentiin sitten nukkumaa ja ite joudin kääntymään toisinpäin koko sängyssä ja silti vahtasin nikoo ettei se putoo.''Jos kuulet äänen ku höyhen putois ni se olin sitten minä'' Sain mä nukuttua muutaman tunnin

Perjantaina sitten kouluun; jäätiin kylälle ja marssittiin sielt koululle ja sitten lukiolle jossa me katottiin semmoset 2h jotain Norsun teatteriesitystä,Romeo ja Julia. Lesbotarina blablabla tylsää! 'UUTISIAAAA!' olis tehny mieli ottaa silt tyypilt se lehti kädestä ja rätkii sillä sitä naamalle.--'
Noh kuitenkin me vaa nikon kanssa naurettiin sille ja muut suunnilleen itki siellä; hassua.
Välissä oli 1h ruokatunti ja mentiin käymään mun mummolassa, se oli heti meidän lähdön jälkeen soittanu tyyliin jtn ''Aivan ihana se poika!blablabla!''
Kirkossa Tume vaan parin penkin päästä''Onks toi tyttö?'' Henna siihen sit ''Ei ku se on ninnan poikaystävä!'' ''Onks toi tyttö?!?!'' Sit mä käännyin ''Kyl se ihan poika on! Noeiku mähän oon 100% lesbo!'' Sitten päästiinki kotiin. Mentiin vasta 14:25 bussilla, koska, nikon kaa käytiin kultasepän liikeessä ja mä ihastelin siel sormuksia et ''oi että kato miten ihana!;___;'' niko puolestaan kysy et onks niil niit korui jois on ne sydämenpuolikkaat. Olihan niillä ja katoin sitä sillee et 'miks sä tämmösii kysyit?hintaaki on kivasti..' Noh, se otti sitten mis toinen on mattapintanen ja toine kiiltävä ja olin sillee OMG!?!?!?! Sit viel kaiverrukset ;_____; Raiskasin sen.
Nii kotiin päästiin ja makoiltiin sinne klo 19 asti ja sit et joo vois meikata ja laittaa hiukset et bussi lähtee siin 19:35. Vartin piirsin nikolle yhtä kajali viivaa semmosessa vammasessa asennossa ja sit vartissa hiukset ja meikki --' ja se tietty joutu laittaa omansa,  oltiinko ees laiskoja? Sit kylille puolvalmiina ja mentii mummolle laittautuu lisää :D Kaikki katto nikoo sillee mitävittuaseonpoikajokameikkaa?! Hyvin ne tuli onneks juttuun Jonnan,Ollin ja Vesan kanssa.Huh. Mira toiki meidät sit kotiin.Hirmu pileethän ne meillä kotona oli. Riikkaki oli Jukan kaa siel;eka koulukaveri joka käyny meillä;JEY! :D Loppujenlopuks muut lähti baariin ja Riikan kaa jouduttii raahaa sammunu Jukka sohvalle.--'

Lauantaina sit niinku perjantainaki mentiin Lapinlahelle jälleen ja vein samalla lailla nikon harjulle koska se tykkäs siitä paikasta ja heitteli kiviä. Sit palelluttiin ja välillä paistuttii ja mentiin kotiin.

Sunnuntaina vaan maattiin ja katottiin leffaa ja se sitten lähti ja mä jäin itkee sinne ja kattomaan sen junan perään..Vittu..
Illalla sitten sisko sai mut täysin romahtaa ja istuin ja huusin nurkassa pidellen itteeni hiuksista ja kaikkee muuta kivaa.

Maanantaina oliki yks kusimuna puukottanu mua selkään ja neki jupakat alko siitä ku sen sisko oli puhunu ekana musta paskaa.KIITOS VITUSTI! Ja sit mun setäki on käännytetty mua vastaan, ei ookkaa sit enää mulla ku 3 setää ^^

Viimesiä koulupäiviä vietellään, jeyyy ♥

-ninnaEATworld-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti