keskiviikko 4. toukokuuta 2011

21

Taaas on vierinyt päivät eteenpäin ja minen jaksa..
E tajua niitä jotka jaksaa laahustaa vapaaehtosesti kouluun ku itelle sinne meneminen tuntuu olevan nii vaikeeta.
Muillaki o varmasti samat ongelmat siel ku mulla, ainaki joillaki;

1. Ei oo kavereita
2. Opettajat että oppilaat vihaa sua
3. Jos sanot sananki ni sorretaan ja super vittuilu
4. Sun perään huudellaan läskipersettä sun muuta herkullista.
5. Se ei vaa maita!

Unohin käydä koiran kaa lenkin tänää :o upsss... Noo käydään huomenna oikeesti se 10 km lenkki,
kävis ässäs ja zillee.. 
Paska juttu huomises on vaa se et mennää kaikki ysit kpoon teatteriin..Ei iske..
Ja sit bilsan valtakunnallinen=kuolema

Musta on tullu super hömppä; oon siis oikeesti umpirakastunu ö-ö' Ja nyt oon vast varma siit kihlasysteemist;
mii wana!
Toivotaa et sä rakas viel kans ^^

Hime seuraa mua ku ankanpoikanen.. Toisaalta se on tosi sulosta, oma vauva, joka kylläki on jo 6 kk,
mutta toisaalta se on ärsyttävää, koska jos meen mm vaikka vessaan, nii se on siin oventakana oottamassa ja sit ihmettelen ku en pääse ulos ni sit se nousee ja heiluttaa häntää --'
Ja ku tuun kotiin ni ilopissat..
Mut ihaninta on, et se nukkuu yöt mun sängyn kupeessa ♥

Mutta, minä rupeen tästä nukkuu ku kello on jo ton verran.

c:

-ninnaEATworld-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti