keskiviikko 11. toukokuuta 2011

22

MULLA ON AVEC!


Joo meil on ysien potkiaiset 20.5. ni eilen saatiin kutsut (VASTA!) joten heti ensimmäisenä pyysin et jos Niko tulis mun kanssa sinne, ja et maksettas sen matkat. Järkytyin ku se sano _kyllä_! >: ooo Samalla sulin ja laavs laavs se pääsee vihdoin meille ;_____; Nyt on vaa pieni kriisi... MITÄ VITTUA MÄ PUEN PÄÄLLE?!! Ku teemana on Sex And The City glamour.. Mekkoo en laita, mutta muuten meen hienommissa ja rennoissa. Pitäs vaa käydä ostamassa, mutta en halua näyttää poikamaisemmalta ku mun avec.. Mitä mä teen?! ;_; Näytän kamalalle kaikissa tyttöromppeissa ku läskit tursuu ja ROARRR! angst...

Mutta siis, jos kellään mitään kivoja vinkkejä tyttömäiseen mutta rentoon pukeutumiseen (huppari ei käy ;_;) ja hienompaan hiukan niin aaapuva? JA MUSTAA!

Ja huom kyseessä läski ihminen.

c:

-ninnaEATworld-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti