keskiviikko 17. elokuuta 2011

38


Ja näin lähti tänään koulu käyntiin. Luokassa ei oo kehumista, vaikkei siellä niitä super kusipäitä oo, mutta en tykkää silti :s Ahdistavaa. Jos voisin ni jättäsin menemättä sinne enää.

Eilen tuli kirjoja ostettua (yhtä vaille koko jakson kirjat) ja meni semmoset 196 e pyöristettynä ja saatiin kirjakaupasta se -10% ale ja se teki jtn - 20 e.. Mutta on kallista.. CDON.comistakaan ei saa enää sitä et maksaa postissa ku noutaa sen paketin (unohin sen jo sen mikskä sitä kututaan..:s ) Ja aamulla ku tulin alas ni faija oli ostanu 0.5 lyijärin ja yliviivaus tussin, keltasen. Oli aika ihana yllätys ;w; Ku se kyseli yks pv että mitä tartten vielä, aws, mulla on maailman paras iskä, ku se osti ne kirjatki ja pistäny muhun toooosi paljon rahaa ; ja ainoo mitä se vaatii, on, että yritän parhaani. Kiitti iskä <3

Ahdistaa kaikki.. Mutta mitään kummaa ei oo oikeen tapahtunu.. Oon ollu ihan hermoheikkona kaikesta ja sit viimeyönä tuli 'puhdistettua sielua' ja Nikosta jos ottais selvää niin olis ihana tunne.. Haluisin kysyä että onko sillä ollenkaa kiinnostusta mua kohtaan enää, ja varmaan kysynkin.. Se ei tunnu ymmärtävän ollenkaa mille musta tuntuu... Ei sillä ,mun kuukauden horoskoopissaki sanottiin jotain, että erotetaan viljat akanoista. Suhteet jotka on kestääkseen niin kestää, ja jotka ei kestä, johtaa tietenkin eroon. Toivon että olis pian ohi ja oltais siinä, jotka kestää. ^^ <3

Nii ja kadotin mun ostaman kalenterin <: --' vittu..

C U c:

-ninnaEATworld / HEDELMÄKONDOOMI-








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti