maanantai 14. maaliskuuta 2011

12

... Se fiilis, mikä mulla on nyt... Just sellanen.. Vituttaa, satutan vaan.. Miks..Miks minä?! Miks en voi olla tarpeeks nätti ja laiha?! Miks mä oon tällanen, vittu just tällanen joka vituttaa sitä ja jota joutuu häpeen? En vittu jaksa.. En vaan jaksa.. Miks.. Se.. Mä.. Mä oon vaan vittumainen kusipääpaska joka angstaa vittu poikaystävälleen ja saa sen vittuuntumaan!! Jos pystyis niin se varmaan tappais mut... Mun puolesta..

Aina jauhan vaa minäminäminä läski läski läski... Aina vaa vittu siit kuinka läski mä oon... Minäminäminä... Ja livenä en puhu itestäni... En vaan osaa mitään.. Siis jos ihminen painaa ----- painaa _tän_ verran, ei voi olla mikään hyvin... Sit ku ihmiset ei sano sitä mulle, ei sano sitä kuinka ne vihaa mua ku oon läski, ne vaa koittaa kestää, Nikolla on varmaan sama.. Onhan se sanonu mul et oon läski ja sillai, mut silti...

Mulla on vaan tän takia niin vitun paha olla.. Ku ei vaa voi olla vapaa..

Nii ja sit olin vantaalla taas 12 pv..

Terveiset täältä hevonperseestä taas

-ninnaEATworld; mursusandwitch-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti