maanantai 14. helmikuuta 2011

10

Nyt alko taas alamäki.. Olin silleen että jes nyt alotan ABC-dieetin, mutta tuli sit tuli tänää ahmittua ihan turhaan... Ei ihme että maha kasvaa silmissä ja naama on ku koripallo.. Vesikään ei oo maistunu ja mieli tekee kokoajan lihaa ja verta.. Varsinki tota jälkimmäistä.. Helpointa varmaan olis kun aukasis vaan ranteen ja jois ja jois ja jois, nii kauan ku pökräis, sit sitä vuotaski kuiviin.

Vatsaa polttaa ja siihen koskee tosi paljon.. En oo oksentanu vähään aikaan ja nyt on fiilis että pakko olis mutta ei pysty.. Ja kotiinki jouduin tänään tulee pelastaa mun iPodin ku se jäi pöydälle ja johto roikku ni olin sit koko päivän kotona, paitsi sen ku menin lintillä Lappariin [ se lintti hais ihan paskalle btw, oikee bio lintti >x< ] Ei se koira ollu ku yläkerrassa.. Sit katottiin sen kanssa Hachiko ja itkettiin ja nukuttiin sitten sellanen 4 h [?]

Mutsi oli sit ihana ja oli ostanu munkkeja >.>' Minä läskiperse heti olin nokka siellä laatikkopussijutussa...u___u' Eikä se muistanu et mulla on perjantaina lähtö Tiksiin nii toivotaan että se saa rahaa siihen mennessä, ku faijallakaa oikee oo.. Noh enivaiz, siellä nään sit ainakin Nikomrun<3 ja varmaanki myös Vilimrun<3. Joo hävettää tavata tällä kropalla, mutta, jos pilkkaa, minä itkenangstaanjaviillän. Sellane perus siis.

Atm pitäs olla lukeen ruotsia.. Rästikoe on mulla huomenna ja samalla siis sanakoe.. Onneks otin viikkopari sitten tukiopetusta ^_________________^ Se ahisti ku se opettaja huohotti kokoajan siin niskaan ja hävetti ku en osannu! Noh, kehuja sain kuitenki siit ku oon nopee oppimaan jne ^_^' Jah jah jah pitäs selvittää läksyjäkin. JA HUOMENNA ALKAA USKONTO EI PASKA! ;_; kuolema tuli.. Noh, kuollaan sit säälittävästi..

Mä voisin soittaa huomenna Nikolle.. On ikävä sen ääntä ja kaikkee... Se on vaan että mä kuulema huudan mun puhelimeen o_o' En mä omasta mielestäni siihen huuda..Noh, volyymii piänemmälle.. Mut niko, jos ja kun sä luet tän päivityksen, ihan totta, kaiva jo se savo-suomi-savo sanakirja esille... Se on oikeesti hyödyks.. Ku minä viännän ja kiännän jos kunnol innostun.. Tai sit vaan piruuttani ku tiedän ettet ymmärrä >:D Niinkun oli parivko sitte lauantaina Jonilla ja Jessillä kivaa kun Jessin porukat ryyppäs ja samoin mun setä, Juha, ni se ku Juha ja Pasi [jessin isä] ni istu pöydässä ja toinen viänti täättä savvoo ja toinen puhu täyttä slangia ni vittu eihän ne kumpikaa mitää tajunnu : DDD

Oot mulle kaikki kaikessa♥

c:

-ninnaEATworld-

1 kommentti:

  1. En kaiva mitään kualkiäryle sanakirjaa esiin :D

    Laav & miss ya so much...

    -MidNightRose-

    "niko"

    VastaaPoista